Diskuse

Změnily i vám život „Čtyři dohody“ ?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Čtyři dohody" i "Pátá dohoda" jsou srozumitelnou navigací - jako životní bible a opora. Ano, změnily mi život a vysvětlily.

0 0
možnosti

Vy se vyznáte ve filozofii a berou Vás Čtyři dohody?? Vždyť filozofická literatura je za poslední dva tisíce let nacpaná díly, které nabízejí jednoduchou životní moudrost. Nevím nevím, jestli nejsou Čtyři dohody jen dalším marketiově úspěšnou univerzální příručkou na šťastný a smysluplný život. .

2 0
možnosti

Filosofie má řadu směrů. Již v minulých tisíciletích je dělila Základní filosofická otázka: co je prvotní - hmota nebo vědomí? - na dva základní proudy. Materialisty a idealisty. Byl jsem materialisticky vychován, mám materialistické vzdělání, tedy i filosofické. Jenže nastal u mně zlom, kdy jsem pochopil a prožil změnu. Ta změna (záchrana mého života, kterou materialistická medicína vzdala a idealistickými nástroji - energií a informací jsem se úplně vyléčil) pro mně znamenala nový život.

A tak jsem přešel na druhou stranu. A studoval s jiným pohledem na svět. Dnes, kdy komunikuji s inteligentními energiemi, kdy jako léčiteli mi přicházejí do rukou i medicínou zdevastovaní klienti a v drtivé většině je vracím do života šťastné, opravdu VÍM, že svým myšlením, chováním, vztahem k ostatním, jejich posuzováním při neznalosti objektivních skutečností, ovlivňuji informační energetické pole, které všechny bytosti na této planetě propojuje a dle toho, co tam nevědomky "vkládám" se ke mně i ostatní chovají. Naše těla jsou ze 70% energií, ta nás vzájemně propojuje. Takže z energetického pohledu (materialistická věda zatím nepřipouští energetická pole nad hranicí rychlosti světla , které nás vzájemně propojují) je vlastně všechno lidstvo na planetě jedním celkem a lidé figurují jako samostatní jedinci stejně tak, jako buňky v našem těle.

Proto tak dobře fungují Čtyři dohody a je velmi účinná i další metoda, tentokrát původem z Havaje Hóoponopono, kterou úspěšně využívám k léčení vztahových problémů. :-)

0 0
možnosti

kudy chodím tudy tu knihu, potažmo namluvené hercem Duškem propaguji:-) změnila mi život k výrazně lepšímu. Uspořádala mé myšlení, harmonizovala duši a tělo. Hezké roky vám přejiR^

1 0
možnosti

Jaroslava Duška si velice vážím a rád sleduji všechny jeho aktivity. Dělá toho pro vzdělání lidí opravdu hodně. Díky z pozitivní ohlas.

0 0
možnosti