Semínka z hvězd 1 – jde o návrat „Bohů“ na naši planetu?

21. 10. 2017 9:00:00
Další pohádka, jež navazuje na pohádky ze září. Stále častěji dostávám výzvy: „Dokaž existenci energetických a informačních polí a dokaž, že tím jde léčit i rakovina“. Tak tedy pár poznámek k tomu a něco navíc.

Je to rok, kdy jsem byl na světové premiéře dokumentárního filmu First contact a po té měl možnost poprvé zprostředkovaně hovořit se zástupcem mimozemské civilizace. Byla to bytost, která si pro kontakt s lidmi dala jméno Bashar. Šlo o bytost, jejíž energetické pole je tak silné a vibruje na tak vysokých frekvencích, že fyzický kontakt pozemšťana s ním je životu nebezpečný, avšak telepatický, jak ukázal filmový dokument, nesmírně užitečný. Je to bytost, pověřená jednou z mnoha vesmírných civilizací, ke kontaktování civilizace pozemské.

Dozvěděl jsem se, že tak, jako na Zemi máme OSN, tak v našem „blízkém“ vesmíru existuje Galaktická rada mající podobné poslání. Sdružuje bytosti světla z různých koutů galaxie (psal jsem o nich v Pohádce v září) . A také to, že na Slovensku existuje „mluvčí v zácviku“ této Galaktické rady. Objevil jsem ji a požádal o osobní setkání. Byla vstřícná, avšak ukázalo se, že na Slovensku se můžeme setkat až v září, byť jsem ji kontaktoval počátkem března tohoto roku.

Přišlo září a já se vypravil na Slovensko. Tato mluvčí se jmenuje Veronika Mihalková. Setkal jsem se s krásnou mladou dámou a setrval s ní v rozhovoru téměř jeden a půl hodiny. Dozvěděl jsem se mnoho nových zajímavých informací, ale také to, že na některé otázky zatím odpověď dostat nemohu.

Je kontaktérkou civilizace z Plejád, té civilizace, jejíž genetické manipulace s jejich vlastními geny, jsme produktem. Vyprávěla mi také o sobě – své minulé životy prožila v různých galaxiích, ale také jako Plejáďanka. Inkarnovala se na Zem, aby pomohla zdejší civilizaci. Od dětství žasla nad svými mimořádnými schopnostmi (Propojili jí Plejáďané potřebná světelná genetická vlákna? o nichž jsem také již psal, ale při návštěvě u Veroniky jsem o nich ještě nevěděl).

Popsala mi i svůj první pobyt „v lodi“ (my tomu říkáme UFO). Cítila se ztracená před tak velkým úkolem, který na sebe před inkarnací vzala. Tak před ní rozsvítili mapu posetou drobnými světýlky, jakoby jiskřičkami. „To jsou semínka naší civilizace, ještě děti, které vyrostou a pomohou vrátit na Zemi mír, zdraví a lásku. I ty jsi byla takové semínko. A i ostatní civilizace bytostí světla mají na Zemi svá semínka. Nejsi v tom sama.“

Věděl jsem, že jsou na Zemi některé osoby, jimž Plejáďané dali osobní učitele. Požádal jsem ji, zda mi může také zprostředkovat osobního učitele z Plejád. Řekla, že tohle zařídit neumí. Přesto jsem od ní odjížděl s velice dobrým pocitem.

Patřím k lidem, kteří se naučili komunikovat s duchovními bytostmi. A tak jsem zkusil, jestli i stejným způsobem mohu komunikovat sám bez prostředníka s mimozemšťany. A podařilo se. Dozvěděl jsem se, že celý rozhovor s Veronikou monitorovali a že mi vychází vstříc a mám vlastní osobní učitelku z Plejád.

Kontakt s ní mi umožnil ještě v září napsat pohádku, která navázala na informace z hliněných destiček starých Sumerů, na základě nichž jsem napsal první pohádku v loňském prosinci a ke druhé mi pomohly informace, které už byly vědoucími lidmi publikovány.

Druhá část pohádky, pro ty, kteří se zajímají o tuto problematiku, vyjde za hodinu a nebude na hlavní stránce blogu idnes.

Autor: Vladimír Koliandr | sobota 21.10.2017 9:00 | karma článku: 10.07 | přečteno: 480x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Kultura

Dita Jarošová

Uchazečky konkurzu na ředitelku /povídka/

Všechny tři postupně hledaly kongresovou místnost, až skoro bez toho "s", dveře měla čísla, která však v pozvánce nestála. A tak trochu zoufale korzují po chodbách bez informačních cedulí odchytávají všemožné i domnělé úředníky .

28.3.2024 v 9:45 | Karma článku: 7.97 | Přečteno: 236 | Diskuse

Dita Jarošová

Burešův Maelström ?

Všichni máme v paměti telefonní aplikaci Bez Andreje. Funguje dosud? Kupujete anebo využili jste ji někdy v minulosti? Už její pouhý výskyt nám v podstatě oznamuje, že bude přetěžké vyhnout se výrobkům právě z této stáje...

27.3.2024 v 9:50 | Karma článku: 11.60 | Přečteno: 312 | Diskuse

Richard Mandelík

Jeden podařený slavnostní koncert k roku české hudby

Koncert až na dvě zajímavé výjimky vokální a celý věnovaný památce české skladatelky Slávy Vorlové (1894—1973)), tudíž dnes užito jen její hudby a občas i textů.

25.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Ladislav Kolačkovský

Rytíři Sacher-Masochové v Praze, c. a k. úředníci a milostné vášně

Na Olšanských hřbitovech je hrobka rytířů Krticzků von Jaden. A tam odpočívá i vlastní sestra slavného Sachera-Masocha, díky němuž vzniklo slovo masochismus. Barbara von Sacher. O rodu rytířů Sacher-Masoch a Krticzků.

24.3.2024 v 19:47 | Karma článku: 17.84 | Přečteno: 345 | Diskuse

Pavel Král

Spravedlnost

Po přečtení tohoto příběhu bych mohl jen poznamenat, že spravedlnost je v Božích rukou. A tím by bylo celé téma vyčerpáno. Ale já bych rád spolu s vámi uvažoval o potřebě spravedlnosti v širších souvislostech. A k tomu bych rád...

24.3.2024 v 13:00 | Karma článku: 4.43 | Přečteno: 117 | Diskuse
Počet článků 95 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 901

 

V ČEM VIDÍM SVŮJ ÚKOL
NA TÉTO PLANETĚ?

V poslání „nakazit“ každého, s kým přijdu do kontaktu vědomím, že jsme tím nejúžasnějším, co se na této planetě nachází. Že máme v sobě obrovskou sílu udržovat svou materiální i duchovní podstatu naprosto zdravou, výkonnou a  šťastnou. Že pro toho, kdo to o sobě ví a podle toho koná, neexistují nemoci, zdravotní problémy snadno překonává a zaměřuje se na to, co jej duševně i fyzicky obohacuje, činí šťastným a vyzařujícím do svého okolí pozitivní energii – lásku!     

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...