Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za text i odkaz.

Uznávám, že jsou jevy, události a situace, pro něž, na současné úrovni poznání, nemáme vysvětlení a nedokážeme je uchopit a pochopit. Známe z historie mnoho výroků, názorů a tvrzení stíhané různou měrou kritiky, od upálení až po veřejnou diskreditaci.

Vámi popisovanou knihu jsem nečetl, ale uváděný jev není nic nového. Proto, abych se vyhnul kritice nepoznaného z neznalosti, prohlašuji, že to je BLBOST.:-)

Uznávám, že projevy takového jevu mohou existovat a mohou ovlivnit i okolí dotčené osoby - kdo z nás "neutrpěl" déjà vu. Obávám se však, že zde dochází k záměně projevu určitého stavu či kvazi reality se skutečností a skutečnými událostmi. Setkal jsem se s takovými událostmi, dokonce jsem sám shora pozoroval své tělo, asi 2x jsem se dostal do hraničního stavu téměř se neslučujícího se životem, ale tunel a světlo jsem neviděl (vyjádření pozitiva i negativa), ale nikdy nebyly události/stavy popisované v knize (pokud je správně chápu, knihu jsem nečetl) doloženy objektivně prokazatelným prvkem hodnotitelným širším okruhem nezaujatých pozorovatelů - např. přenosem z budoucnosti výherních čísel v loterii, pohybem akcií více emisí v jeden den či vítězi a pozicemi v celém dostihovém dni.

Netvrdím tím, že neexistuje a nikdy nebude možnost cestování v čase a rychlý přenos na obrovské vzdálenosti a obdobné události možné např. ve více dimenzích, vycházející třeba ze zakřivení prostoročasu. Jen tvrdím, že tvrzení o takových událostech nebyla dosud prokazatelně a věrohodně doložena. Pochybnosti samozřejmě existují.

Nechci a ani nemohu jakkoliv hodnotit, co jsem nečetl. Vycházím z popisu vašeho a autorčina na jejích stránkách a není v tom nic osobního. Jen názor.

0 0
možnosti

Nepsal jsem článek proto, abych ukázal knihu, o jejíž naprosté pravdivosti jsem zcela přesvědčen. O popisovaném jevu (schopnosti opouštět tělo) jsem ale naprosto přesvědčen, že u mnoha lidí funguje (např. Petr Chobot, který má možná už stovku videí na internetu, to i učí). Ale k vysvětlení některých popisovaných jevů mám výhrady. To ale neznamená, že by širší veřejnost neměla znát informace o kterých možná 98% lidí si myslí, že to je hloupost - jenže poznání jde rychle dopředu a za čas tito skeptici začnou říkat "já jsem to věděl", jak je to v řadě případů dříve nepochopitelných skutečností, jež jsou již nyní samozřejmé.

0 0
možnosti

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jakou frekvenci má tedy láska.

0 0
možnosti

Pan Koliandr podle mě buď neodpoví, nebo vytáhne nějakou výmluvu.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS