Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A12l85e96n71a 85H56r56d34i53n91o96v78á 9423934751866

Říká Vám něco DNA?

https://ifenomen.cz/veda/rakovina-vas-muze-postihnout-i-kdyz-zijete-zdrave

http://www.wikiskripta.eu/index.php/Poruchy_DNA_repara%C4%8Dn%C3%ADch_mechanizm%C5%AF_v_n%C3%A1dorov%C3%BDch_bu%C5%88k%C3%A1ch

0/0
3.7.2017 10:33

V84l42a39d28i60m78í88r 89K95o84l56i96a48n47d48r 2809213355510

Je to dobrá otázka. Jde na podstatu problému. Naše tělo je jako počítač. Ze 30ti% má fyzickou podstatu (hardware) a 70% energetická pole (software). Genetika je základem pro dědičnost fyzického těla, informace jsou uloženy v DNA, je to jako BIOS (základní program, umožňující komunikaci jednotlivých součástí počítače mezi sebou). V energetickém informačním poli máme ještě epigenetický kód - něco jako Operační systém počítače. Jeho součástí je i něco jako "antivirový program počítače". Obsahuje tedy, mimo jiné, i informace základního nastavení DNA . Funguje-li celý náš systém normálně, je pravidelně spouštěn náš "antivirák",tak, jak to dělá i náš počítač a epigenetický kód je zdrojem informace o správném nastavení i DNA. Jsou-li rozdíly, dojde automaticky k opravě. Našimi programy je myšlení. Můžeme jím náš "antivirák" odpojit a dochází ke zdravotním problémům a to včetně změn na DNA, jak je popsáno ve Vašich odkazech. Proto je nutné provést opětovné propojení fyzické a energetické části těla. To umožní provést i opravy až na úrovni DNA. A o tom informačně energetická léčba je!

+1/0
3.7.2017 17:03

J36a51n 78Š26v18a85d40l51e16n66k55a 9174109700

Obávám se, že se rádobyvědeckými pojmy snažíte zastřít, že se jedná o čirou magii. Dříve bylo zvykem vzývat duchy, dnes jsou to "energetická pole". Epigenetika je spjatá pouze s DNA, nikoli s "energetickými poli". Jak to vysvětlit jednoduše... Nejprve je potřeba si uvědomit, že vlákno DNA v jediném buněčném jádře by po natažení měřilo téměř dva metry. Buňka ho proto musí mít velmi pečlivě poskládané, aby se ve správnou dobu dostala k těm sekvencím, podle nichž právě potřebuje syntetizovat proteiny. To zajišťují proteinové komplexy, které jsou na DNA navázané. Některé mohou být pasivní, tvoří jenom jakousi kostru, jiné mohou mít aktivní enzymovou aktivitu, s jejíž pomocí komplexy DNA a proteinů (tzv. chromatin) podle potřeby přeuspořádávají (remodelují). Jde totiž o to, že všechny naše somatické buňky mají prakticky totožnou genetickou informaci, ale zároveň máme několik stovek buněčných typů. V každém z těch buněčných typů je trvale nebo občas aktivní jenom část genů a ostatní jsou trvale umlčené. To zajišťují právě navázané proteiny, s nimiž je DNA v kontaktu. To, zda je gen aktivní, či umlčený, lze regulovat vazbou různých proteinů a chemickými modifikacemi těchto proteinů i DNA. Vzniká tím jakýsi kódovaný záznam, který se může dědit i do další generace (aby i dceřiné buňky patřily k danému typu či z němu odvozených buněk a nestávalo se třeba, že se tuková buňka najednou promění v kostní). A právě tohle je epigenetická dědičnost, někdy se tomu též říká epigenetický kód. Podotýkám, že tím lze regulovat aktivitu různých genů, ale určitě ne napravovat škodlivé mutace. Buňka sice má aparát, jímž umí opravit mechanické či chemické poškození DNA, ale jakmile oprava proběhne, už není schopná poznat, zda při ní udělala chybu či nikoli. Pokud vznikne nějaká mutace, zůstane v ní a už ji neodstraníte. Jediné, o co se můžete pokoušet, je poškozený gen umlčet. Problém ovšem nastává, pokud ten gen třeba tlumí buněčné dělení. Když ho umlčíte, k ničemu tím nepomůžete.

0/0
3.7.2017 18:16

V87l61a61d30i77m81í33r 96K16o74l10i10a58n85d15r 2539253665160

To, co se snažím naznačit je, že lidský organizmus je neuvěřitelně složitý a geniálně vytvořený, že nikdy člověk nebude schopen vše poznat a nedělat chyby. Proto je optimální nechat jej pracovat a pouze vytvářet podmínky pro jeho činnost. A pokud jde o pojem epigenetika, pak je to věc definice. Je možné, že různé obory pod jedním pojmem vidí odlišný obsah. Ve vědeckých pracích se zpravidla důležité pojmy definují, aby nedošlo k záměně. Tady jsme oba vyjádřili, co pod pojmem epigenetika chápeme, tedy je jasné, co kdo má na mysli

+1/0
3.7.2017 21:52

J52a48n 45Š15v26a31d41l30e36n81k32a 9504779550

Ne, epigenetika má jenom jeden jediný obsah, protože je to součást buněčné biologie. V žádných jiných vědních oborech se nevyskytuje. Poprvé byl ten pojem použit v souvislosti s dědičností, která nebyla zapsána v genech (to je to epi-, což je předpona znamenající "při", tj. to pak znamená "přígenetická" dědičnost). Další výzkum pak ukázal, v čem ta dědičnost spočívá. Takže je sice pěkné, že jste své povídání o magii zastřel pojmem, který vypadá vědecky, ale tím z toho vědeckou disciplínu neučiníte.

0/0
4.7.2017 9:16

A35l59e84n85a 60H42r53d28i39n44o14v25á 9173364541456

Pane Koliandre, já jsem to studovala, vím, co je DNA a k čemu slouží. Obávám se, že to nevíte Vy, i podle toho, co jste v blogu napsal..... Bohužel. Mrazí mě, že by někdo mohl věřit tomu, co píšete. Rv

0/0
3.7.2017 21:38

J62a50n 87Š10v57a31d51l55e45n98k46a 9604959240

Je to nový druh magie. Používá zavedené vědecké pojmy a vymýšlí pro ně zcela nový obsah. Tím vytváří dojem vědecké fundovanosti. Tím, jak jsou lidé stále méně ochotní věřit na duchy či jiné nadpřirozené síly, podobní "léčitelé" našli jiná vysvětlení svých "metod".

0/0
4.7.2017 16:18

V83l33a32d53i32m35í30r 66K64o33l62i33a18n10d11r 2119233145740

Medicína = magická síla. Jen současné zdravotnictví si ponechalo název medicína, ale s energetickými poli nepracuje. Na toto téma se ztrapnil předseda lékařské komory. Na jeho televizní duel s předsedou lékařské komory čínské medicíny jsem již dal odkaz ve svém článku Je generikum to ...co ušetří miliony?

0/0
5.7.2017 12:30

J90a29n 80Š61v76a97d14l18e38n50k60a 9954919320

To je právě to vaše matení pojmů. Čínská medicína vznikla za Mao Ce-Tunga, když chyběly normální léčebné prostředky. Přesto jsou v rozvojovém světě žádáni Lékaři bez hranic, léčící nudně západně. Ne nejrůznější šamani. Pročpak asi? Ostatně, koncept energetických drah v těle vznikal v Číně v téže době, kdy tamní lidé věřili, že když je zatmění Slunce, znamená to, že ho sežral drak. Část čínské medicíny je založena na mylném magickém principu, že když se něco něčemu podobá, bude to působit na ten orgán. Proto jsou nyní téměř vyhubeni tygři či nosorožci. Číňané totiž stále věří, že odvar z rozemletého tygřího penisu či nosorožčího rohu zvyšuje potenci. Tygři a nosorožci však téměř došli, tak jsou k témuž chováni medvědi. Pak je zabijí a uříznou jim penis na odvar. Tohle tady vážně chcete propagovat?

0/0
5.7.2017 16:33

V25l60a79d92i62m13í28r 25K94o85l63i46a33n23d51r 2549433845410

Neshodneme se. Nejsem genetik, ani anatom, ale to přece neznamená, že ten, kdo dokáže přesně popsat strukturu polovodičové paměti či procesoru a ten, kdo umí popsat do detailu jednotlivé části počítače, dokáže vše na něm opravit. Určitě ale opraví to, co se týká jeho fyzických součástí. Může ale počítač fungovat bez software? Právě tak, jak počítač oživují informace, stejně tomu je i v přírodě, jenže na nesrovnatelně vyšší a dokonalejší úrovni. I samotná deoxyrybonukleová kyselina, jež je nositelkou informace, je sama sestavena ze základního prvku a informace a záleží na jejich uspořádání. To už ale přecházíme do filosofie existence světa. To jsem zase studovat já. Jenže na materialistické fakultě a své poznatky jsem musel radikálně přehodnotil. Vzdát se teorií, jež se mi krásně přednášely, když mi vše do sebe zapadalo. Je to po šesti letech studia obtížené, ale důkazy a praxe mě k tomu dovedly. Bytí není tak jednoduché, jak si z materialistického hlediska představujeme. Jsme schopni vnímat, komunikovat, pohybovat se v trojdimenzionálním prostoru, jenže žijeme v multidimenzionálním. A v určitém segmentu zdravotních problémů může pomoci ten, kdo dokáže pracovat s energií a informacemi.

+1/0
5.7.2017 12:16

J84a14n 94Š12v70a54d55l28e27n90k26a 9144379700

Jenže tady se mýlíte a je vidět, že toho o biologii moc nevíte. V buňce není informace zapsána v energetických polích. Funguje úplně odlišně než počítač. Není v ní žádná ostrá hranice mezi hardwarem a softwarem. Obě tyto funkce vykonává buněčný obsah tvořený převážně proteiny. Je to spíše velmi složitý analogový stroj, ne obdoba moderního počítače. Neexistují ani žádné doklady toho, že by buňka uměla opravit mutovaný gen, který má pozměněnou funkci. Neumí to, protože takový gen nepozná. Když ještě není příliš poškozena, tak než aby se složitě opravovala, podstoupí tzv. regulovanou buněčnou smrt. Nádorové buňky mají ovšem tyto dráhy narušené a množí se dál. Tělo také nefunguje na principu polí. Je to soubor buněk a tkání.

0/0
5.7.2017 16:40

V11l92a49d31i17m60í11r 56K75o33l94i97a39n73d89r 2659833165750

Již jsem psal, že se nemůžeme shodnout - máme odlišné chápání existence světa. Darvinova teorie, svého času (a já se jí v plné vážnosti také učil) byla základní teorií evoluce a řada vědních oborů na ní stavěla. Dnes je jasné a dokázané, že byla chybná (to ale nesnižuje význam práce Darvina - byla poplatná době a stavu tehdejšího poznání). Je mezičlánkem, který umožnil další poznání.

Pokud se bavíme o biologii, sám odborník nejsem, ale už myslím loni jsem na svém blogu upozornil, že lze provádět genové manipulace i hlasovou frekvencí a laserovou manipulací (na příkladu DNA žáby a mloka).

Biolog, Petr Chobot, který absolvoval postgraduál v tehdejším Leningadě a absolvoval i specializovaný výcvik využívání vlastního energetického pole pro geologické i vojenské účely (totéž je školeno i v USA) dosahuje vynikajících výsledků v práci a léčení energiemi. Svým rozsahem působení ohrožuje mocenské zájmy "uzulpátorů světové moci" proto je zesměšňován, pomlouván, vytvářeny jsou nesmyslné kauzy a přesto, protože dokáže lidem vysvětlit podstatu jejich existence a úspěšně i léčit, lidé za ním chodí, je populární v mnoha zemích Ameriky, Evropy i Ázie.

A poznámečku k čínské medicíně: to, že se na západních lékařských fakultách o energetických polích záměrně nic neučí (umožňuje to vytváření tržiště s nemocemi), což je pouze částí čínské medicíny, někteří lékaři j zesměšňují, aniž by tušili o co se jedná.

+1/0
7.7.2017 19:02

D64a16n27a 29T57e18n47z16l84e11r 5330782815363

Pane autore, berete nějaké léky? :-)

Vaše články jsou stále zmatenější a víc a víc odporují nejen známým a dávno vyzkoumaným věcem, ale začínáte odporovat také fyzice. Pokud jste nějaké léky vysadil, věřte, nedělá vám to dobře.

0/−1
3.7.2017 9:39

J75a31n 29Š11v33a36d34l40e38n38k70a 9174729250

Pan autor má pracoviště v Brandýse nad Labem a podle svých slov nabízí terapii za pomoci vysokofrekvenčních polí, která dokonce ovlivňují epigenetickou dědičnost v buňkách. Účelem je prý harmonie s celým vesmírem. Pokud jsem to tedy správně pochopil. Čili moderní pseudovědecká omáčka okolo tradiční magie. Před deseti dvaceti lety byla v kurzu psychotronika, teď je to prý na bázi "nejnovějších poznatků kvantové fyziky". Pan Koliandr by si bezesporu velice rozuměl např. s panem Kratochvílem, s nímž by se určitě shodli na tom, že současná věda nestojí za nic, protože jenom cenzuruje a ignoruje převratné vynálezy, a tím škodí lidem. Problém je, že na rozdíl od pana Kratochvíla pan Koliandr opravdu "léčí" lidi nemocné s rakovinou. Na svých stránkách sice uvádí, že jeho terapie nemůže nahradit tradiční léčbu a že ani nikomu nedoporučuje její vysazení, ale otázka je, co pak těm lidem povídá. Nakonec ani nemusí nic doporučovat, ale postačí, když je dostatečně zviklá svými vysvětleními, jak moderní medicína škodí, a oni se pak rozhodnou "sami" se všemi následky, které to přinese.

0/0
3.7.2017 14:36

D81a37n60a 16T19e37n72z64l83e72r 5900222695533

Je zvláštní, že tenhle špinavý byznys s lidským neštěstím adminům nevadí, to najednou "nemohou číst všechny blogy", jinak ale ví kde se co šustne a hlídají každé slovo. No... musí to vědět sami, co chtějí na stránkách mít a co ne...a ne že bych si dělala nějaké iluze.

0/0
3.7.2017 15:35

J26a54n 51Š54v23a70d63l51e70n64k60a 9794509340

Hlavně bych řekl, že není povolena propagace vlastní firmy.

0/0
3.7.2017 16:38

J76a87n 57Š50v44a32d34l56e49n26k68a 9534629210

Narážím na toto: Je zcela nepřípustné, aby pod hlavičkou osobního blogu bloger či jakýkoli podnikatelský subjekt propagoval svoji činnost, služby nebo produkty, ať už jsou komerčního charakteru či nikoli.

Zdroj: http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

0/0
3.7.2017 16:41

V47l56a20d20i66m80í23r 83K86o26l92i12a60n39d66r 2959553395850

Nevystihuje to podstatu. Nových technologií a objevů si velice vážím. Vadí mi ale, že je využíváno hlavně to, co umožňuje ovládání lidstva, ekonomicky z toho těžit a udržovat vědomí lidí na takové úrovni, aby nepochopili, jak obrovskou vnitřní silou disponují, nepochopili svou jedinečnost, individuální schopnosti a svou nezávislost i obrovské sebeléčebné schopnosti každé lidské bytosti.

Položil jsem si otázku PROČ se to, co je prospěšné všemu lidstvu, utajuje. Odpověď jsem našel v nesmyslné teorii zdroje, který roste lineárně a lidstvem, které roste geometrickou řadou a v potřebě regulovat počet lidstva na planetě - tedy nutnosti jej snižovat. Proto ty články "Jsme ve třetí světové válce" a následující, abych odpověděl na otázku PROČ.

A nyní k léčení. V Praze již za komunismu, byla zřízena Ministerstvem zdravotnictví u Chemicko-technologické fakulty laboratoř (tajná, protože výzkum odporoval materialistické ideologii) vedená prof. Kahudou. Zkoumala energii léčitelů. Mimo jiných zde byly nepřímo prověřovány energie vyzařované tehdy nejlepším evropským léčitelem Zezulkou (nepřímo proto, že neexistuje přístroj, jímž to lze změřit). Specializoval se na onkologické pacienty a byl povoláván k případům, které již neměli naději na uzdravení. Jeho činnost lékaři protokolárně zaznamenávali. Vždy došlo k vyléčení, avšak tím, že po jeho působení se nádor zapouzdřil (do kolagenu) a lékaři jej chirurgicky vyjímali (pinzetou jako ucelený objekt). Knihu s protokoly z této laboratoře, která byla po revoluci zrušena, vlastním. Tato metoda byla nazvána biotronikou. Jejím pokračovatelem je p. Pfeifer, který byl tehdy v na chemickotechnologické fakultě zaměstnán a výzkumu se účastnil. Nejmenší energetickou částečku pojmenovali "Menšn". Nikde to nebylo tehdy publikováno a tak po profesoru Wagnerovi, který přišel s Tachyonem a Výzkumném evropském centru v Cernu, který ověřil Bozon, jsme přišli o prvenství.

+2/0
3.7.2017 18:07

J48a86n 95Š24v50a77d46l28e68n14k34a 9844689170

Byl jsem zvědav, zda také přijdete s panem Kahudou. Ano, tento komunistický aparátčík, který zneužíval svého členství v ÚV KSČ, je mi dobře známý. Jeho předchůdci v sovětské vědě byli třeba akademici Lysenko a Lepešinskaja. Ti také zneužívali svého postavení, aby prosazovali své fantazmagorie (a kupodivu také publikovali "výsledky", které popíraly buněčnou teorii či genetiku). Zaujaly mě ty vaše protokoly. Pokud totiž někdo měl takový nádor, že už mu nebylo pomoci, tak pinzetou (????) nestačilo vyjmout jeden nádor, protože jich po celém těle měl desítky až stovky, různých velikostí. Zajímalo by mě třeba, jak jste pinzetou vytahovali nádory z kostí či z mozku. Co se týče "menšnu", tak pro prvenství by postačily i zápisky pana Kahudy. Pak by ho určitě nikdo netrumfnul, protože tachyony zatím nikdo neprokázal a bosony H s tím nemají nic společného.

0/−1
3.7.2017 18:28

D52a14n23a 54T50e23n69z20l92e11r 5410562425703

Tohle "vyzařování" je podvod. Ve skutečnosti pracují hračky typu Crookesův mlýnek a Egélyho kolečko na principu statické elektřiny.

Nejlíp je umí roztočit můj pes, protože se nepotí a má kožich.

Opravdu opravdu doufám, že vaši "pacienti" neodkládají skutečnou léčbu rakoviny ve prospěch rádobychytrých řečí a neználkovského naparování bez ladu a beze smyslu.

0/0
3.7.2017 21:45

J94a88n 53Š70v39a66d24l33e51n41k68a 9424299610

Pan Kratochvíl ve mně vzbudil takovou zvědavost, že jsem si chtěl Egelyho kolečko pořídit. Je totiž dost možné, že pokusy pana Pekárka ze spolku Sysifos opravdu nebyly provedeny korektně. Pan Kratochvíl to pak extrapoluje na celou vědu, protože netuší, jak věda funguje. Ale za takovou blbost chtějí kolem 1000 Kč. Pan Egely očividně přišel na výborný kšeft.

0/0
4.7.2017 9:18

D54a78n61a 40T34e93n18z34l52e51r 5150262255373

Je to hračka, která pracuje se statickou elektřinou. Dala jsem to kdysi "v plen" hochům z laboratoře, známý na to šel s iontovou pistolí a kolečko úplně vyvádělo.

Pracuje to na následujícím principu: sucho - statickou elektřinou nabité plastové kolečko, přiblížíte k tomu jiný náboj (na ruce, apod.) a roztočíte to. Jak jste nemocný a potíte se víc (zvýšená teplota), už nic neroztočíte. Nebo když máte čerstvě umyté ruce. Nebo když je tam nějaká vyšší vzdušná vlhkost.

Oni pak tvrdí, že to točí nějaká živá síla a když je člověk nemocný, že ji ztrácí. Je to celé jen neznalost a neporozumnění fyzikálním zákonům a profituje to z toho, že naše technologie je založená na dynamických jevech a o statickou elektřinu se nikdo moc nestará, lidi o ní a jejích projevech málo vědí. Ideální hračka, která může působit "zázračně" a dají se s její pomocí tahat peníze z naivků.

Egélyho kolečko si můžete udělat sám, musí mít na kraji zoubky, musí být z nevodivého materiálu (třeba papír) a musí být uloženo na nějaké hřídelce s nízkým třením (třeba na špičce jehly). Vystříhnete si kolečko z papíru, poskládáte ho do faldíků, zase ho narovnáte a uděláte z něj jako plochou "čepičku" (aby to na té jehle drželo), zabodnete jehlu do gumy, položíte na to to kolečko papíru a můžete experimentovat. :-) Na youttube tuším kdysi byl i návod...

Nejlépe roztočil kolečko náš pes. Lidé ho roztočili nejlíp, když byli nabití a stáli na koberečku z umělé hmoty.

0/0
4.7.2017 9:36

J93a93n 82Š92v44a74d33l79e60n62k55a 9124919280

Tohle napište panu Kratochvílovi na blogu. Určitě mu tím uděláte radost.

0/0
4.7.2017 14:52

D62a81n84a 17T92e18n65z24l48e10r 5320472625693

Já se s ním znám, on to ví.

0/0
4.7.2017 19:38

J46a12n 65Š22v50a86d39l56e58n74k96a 9534389740

Už mi to sdělil. Ale já mu klidně to kolečko odzkouším, aby se nevymlouval. Nemyslím si, že by ho kdokoli odmítal s tím, že si nechce zkazit reputaci. Spíš se jeho dotěrnosti chtěli zbavit. Já ovšem nejsem fyzik, jsem molekulární biolog a ještě jsem vloni z vědy zběhnul. Nicméně pár nápadů bych měl, jak to kolečko otestovat.

0/0
5.7.2017 16:44
Foto

N28a98ď83a 31D11u88b71c70o65v96á 7325170714785

Tohle je opravdu šíření nebezpečných bludů a blabolu...

+5/−1
2.7.2017 14:50

J55a81n 70Š96v22a62d42l57e95n42k60a 9154889150

Je to šíření reklamy na "alternativní ordinaci", kterou autor článku provozuje v Brandýse nad Labem. Řekl bych, že to odporuje kodexu bloggera, ale s tím ať se zdejší cenzoři, hlídající hlavně to, aby článek nebyl proti Agrofertu či jeho majiteli, poperou sami.

+2/0
2.7.2017 22:10
Foto

N32a19ď20a 49D78u90b95c49o25v10á 7465720974745

Máte pravdu, sprostá slova hlídají a tohle nebezpečný svinstvo nelikviduji...

0/−1
2.7.2017 22:18

J45a68n 89Š43v24a59d11l76e14n10k41a 9744419690

Ten článek je pozoruhodná snůška bludů. Rakovina nevzniká pro uskladňování toxinů. Ty jsou odbourávány v játrech, a když to játra nezvládají, rozvíjí se v nich zánět, který může vyústit až v chronické poškození a selhání orgánu. V rakovinných buňkách není víc toxinů než v okolních tkáních, protože by je to jednoduše zabilo. Rakovina je způsobena genetickou změnou, která vzniká uvnitř příslušné buňky a nikterak nesouvisí s imunitním systémem. Pokud nemáte nějaké vrozené mutace, musí se těch změn nahromadit více a trvá to dlouho. Rakovina je tedy chorobou pozdějšího věku, a to je také důvod, proč je jí nyní více - lidé se dožívají vyššího věku. Časný nástup rakoviny je většinou spojen s dědičnými mutacemi. Jejich nositel pak může klidně držet sebelepší dietu, a stejně má velmi vysokou pravděpodobnost, že rakovinu dostane (u mutace v genu BRCA1 je to prakticky 100 %).

Co se týče vašeho varování před některými vyšetřovacími metodami, tak třeba taková biopsie nezpůsobuje rozšíření nádoru. Doporučované metody jsou pak velmi sporné. Třeba u anti-maligninu je ta potíž, že za 30 let nikdo nenašel ten "malignin", tedy molekulu, která by se vyskytovala pouze na nádorových buňkách. Pokud by totiž taková molekula byla, šlo by jí snadno použít k léčbě rakoviny. Protilátka proti maligninu by se konjugovala s toxinem či radionuklidem, a tím by šlo zabít pouze nádorové buňky a ušetřit ty neškodné. Co se týče přístroje Metatron, je to s velmi vysokou pravděpodobností podvod, protože neexistuje žádná metoda, která by dokázala vyšetřit celý organismus až na úroveň DNA v jednotlivých buňkách.

+2/0
2.7.2017 12:02

V12l51a70d94i10m65í47r 56K85o82l37i80a82n15d65r 2709593485630

Vznik rakoviny je dodnes sporný. Využil jsem příměr jednoho z medicínských pracovišť. Vím o italském lékaři, který zúžil toxicitu na určitý druh plísně, vyráběl si z jedlé sody roztok, který vpravoval injekčně přímo do tumoru a měl obrovské výsledky. Myslel, že získá Nobelovu cenu, ale nakonec dopadl špatně, úspěch se neodpouští. První úmrtí mezi stovkami vyléčených ho stálo diplom a 3 roky vězení. (Kolik lidí umírá při klasické léčbě?)

Já jsem se učil, že když játra nezvládnou toxicitu, dostávají se do problému ledviny a toxiny se dostávají do krve. Tělo se snaží je vyloučit kůží (neměly by se kožní nemoci začít léčit od vnitřních orgánů?) A co, když se vše nedostane ven? Nemůže mít organismus havarijní řešení?

Pokud píšete o protilátce, která by se mohla nově vyvinout kdyby maligin existoval (to je problém vědců, na to neumím reagovat), proč se ale nevyužívá to, co je k dispozici a velmi účinné. Myslím tím vitamin B17, který se chová opačně jak chemoterapie (zničí rakovinné buňky a zdravé buňky si umí kyanid převést na neškodnou látku) .

Pokud se týká genetiky, nabízím ověření - máte-li pacienta, který má zmutovaný gen BRCA1, pak rekonektivním léčením, které umožní epigenetickému kódu reagovat jako antivirový program v počítači, je možné tento gen opravit. Rád bych viděl po třech měsících výsledek. Takovou možnost jsem ještě neměl. Přitom jde o bezdotykovou informačně energetickou metodu, nemohu nic pokazit. Opravu provede imunitní systém. Nabízím toto léčení zdarma.

+1/0
2.7.2017 18:06

V66l21a37d52i27m90í38r 14K55o15l20i17a13n59d35r 2479733395500

Ještě k přístroji Metatron.

O přístroji Metatron se vedou spory. Jeho zavedení ve zdravotnictví by ušetřilo obrovské peníze, jenže o ty by přišli poskytovatelé drahých a méně přesných diagnostických přístrojů. Mám vyzkoušeno, že funguje přesně i zkušenosti s ruskými technologiemi. Chystám spolupráci s těmito pražskými pracovišti. Mám klienta, kterého klasická medicína odmítla léčit pro postižení většiny vnitřních orgánů zhoubným bujením. Nechtěli mu připravit trápení pro poslední chvíle života. Alternativní léčení umí často zvládnout i takovéto případy. Mám výsledky magnetické rezonance a využijeme Metatron k jejich porovnání, či doplnění. Je objednán znovu na magnetickou rezonanci, tak v ten samý den se pokusím zajistit i vyšetření Metatron. Bude to perfektní porovnání. Po vyléčení vyšetření znovu zopakujeme, aby to bylo černé na bílém. Druhé kontrolní vyšetření tento měsíc mám dohodnuto s klientkou, která právě absolvovala PET, (ještě nejsou výsledky) a bezprostředně na to navážeme vyšetření Metatron. Bude možné opět porovnání, tentokrát onkologický problém štítné žlázy (recidiva po rakovině prsu léčeného chemoterapií, operací - resekcí prsu a radioterapií).

Před vysokou školou jsem pracoval na leteckých vysokofrekvenčních technologiích (tehdy utajovaných) a již tehdy jsem si připadal jak v říši snů. Osobně se znám s Vladimírem Remkem a kamarádil jsem s Oldou Pelčákem (náhradním kosmonautem) a něco vím i o technologiích, které pro vyšetření zdravotního stavu v kosmu byly již tehdy. Protože jsem studoval i vysokofrekvenční techniku a fandím kvantové fyzice, přístroji Metatron věřím a nedělám si tu reklamu, nic takového nevlastním.

0/0
2.7.2017 18:37

J72a41n 37Š88v82a17d15l42e76n94k20a 9434499910

To je skvělé. Pokud tedy Metatron dokáže zaznamenat změny na úrovni DNA v každé buňce zvlášť, proč není využíván ke zjišťování její sekvence a musejí být využívány poměrně komplikované chemické metody, tzv. sekvencování? Víte, jak napřed by byla ruská věda oproti té západní? A pokud umí zjišťovat i produkci proteinů v daných buňkách, víte, jak by ta metoda obohatila molekulární biologii? Proč je používána pouze k diagnostice a stále je považována za spornou metodu, když je tak převratná?

0/0
2.7.2017 21:51

V21l73a57d74i97m52í13r 70K61o90l51i75a74n33d31r 2569673905400

Všechno má své výhody a nevýhody. Metatron zobrazuje informace a záleží na rozsahu programového vybavení konkrétního přístroje. To využitelné pro vědecké účely zřejmě nebude v komerčně prodávaném přístroji. Přístroj se také nehodí na předoperační přípravu, nezobrazuje reálný pohled na konkrétní tkáň. Ale tady šlo o diagnostiku a z toho pohledu jsem napsal charakteristiku. Rozhodně nechci vstupovat do sporů, které se na roto téma vedou několik let. Dívám se na to z pohledu výhodnosti pro klienta (i možných úspor ve zdravotnictví).

0/0
3.7.2017 21:33

J18a74n 32Š39v32a54d44l22e58n61k19a 9454719690

Tím jste nenapsal vůbec nic. Pokud je to schopné odhalit odchylky na úrovni DNA, tak mi není jasné, proč by se to nedalo použít k odhalování sekvence. Uvědomte si, že každá buňka má v sobě miliardy písmen genetického kódu. Pokud v nich ten přístroj dokáže rozlišovat, tak je to bomba. Jenže on nedokáže, tím jsem si zcela jist, protože taková technologie k dispozici není. Pokud říká někdo, že ji má, tak je to podvod.

0/0
4.7.2017 9:20

J25a91n 84Š76v71a74d85l46e11n79k46a 9464169420

Píšete o pozoruhodných věcech, které věda nezná. Jejich problém je, že autoři těchto zjištění nepublikují ve vědeckých časopisech a vymlouvají se, že jsou cenzurováni. Jenže postupy ve vědě jsou určeny právě k tomu, aby odhalily podvod či omyl. Pokud se jim někdo vyhýbá, automaticky vzbuzuje podezření z podvodu. Tak se to velmi pravděpodobně stalo tomu italskému lékaři. Pokud by dělal seriózní vědu, snadno by mohl prokázat, že jeho metoda funguje. Pokud ovšem využíval něco, co nemá prokázaný účinek, k léčení těžce nemocných lidí, a tím je ohrožoval na životě, vězení si zcela jistě zasloužil. Neetické jednání se neodpouští, nikoli úspěch.

Nevím přesně, kdy jste co studoval. Většina toxických látek je odbourávána v játrech a některé produkty tohoto odbourávání jsou vylučovány žlučí do vznikající stolice, jiné odcházejí do krve a jsou vylučovány močí, popřípadě potem. Když to s dávkou jedu přeženete, bude to mít okamžitý účinek na další orgány. Pokud si poškodíte játra dlouhodobým užíváním jedů, také to pochopitelně odnesou i další orgány. Ale rakovina neslouží k odstraňování toxinů. To lze říci zcela jistě. Pokud by se toxiny hromadily v nádoru, postačilo by ho vyříznout a toxiny by byly pryč z těla. Vy ale říkáte, že operace netřeba, neboť nádor může být zničen zdravým imunitním systémem. Jenže co se pak stane s těmi toxiny? Vždyť pokud imunitní systém zničí nádor, v těle stále zůstanou. To tedy nebude zrovna účinná metoda jejich odstraňování z těla...

Co se týče vitamínu B17, nejsem si jistý, o čem píšete. Pokud má ničit rakovinné buňky, chová se přesně tak jako chemoterapie, nikoli opačně. Kdo by používal chemoterapii, která zabíjí zdravé buňky a rakovinné nechává na pokoji? Zdravé buňky si navíc neumějí kyanid převést na neškodnou látku. To zase umějí játra. Když bude kyanidu v těle moc, naruší se mitochondriální dýchací řetězec. Výhodu budou mít právě nádorové buňky, protože ty jsou méně závislé na dýchacím řetězci a více využívají anaerobní glykolýzu. Čili vyššími dávkami kyanidu pošk

0/0
2.7.2017 21:30

J80a20n 29Š36v28a12d40l27e88n43k34a 9304639400

...poškodíte zdravé buňky v orgánech s vysokou spotřebou energie (třeba v mozku) a nádorové to nějak přežijí. Možná tohle je ten opačný účinek, než má chemoterapie...

Ohledně BRCA1 vás asi zklamu. Moc prosím o vysvětlení podstaty "rekonektivní terapie" a také toho, jak si představujete "epigenetický kód". Každopádně protein BRCA1 je velmi důležitou součástí procesu oprav dvojřetězcových zlomů v DNA. Pokud je poškozen, tyto zlomy, které v buňkách vznikají relativně často, nejsou správně opravovány a mohou se hromadit další škodlivé mutace. Naprostá většina lidí má obě alely genu BRCA1 (od obou rodičů) v pořádku. Ale jsou i ti, kteří zdědí jednu alelu poškozenou (pokud jsou poškozeny obě, je to letální už při zárodečném vývinu). To pro ně ještě nepředstavuje problém, protože druhá alela je v pořádku. Jenže v průběhu života může dojít ke genové konverzi, takže příslušná buňka bude mít poškozené obě alely. Pak už nebude produkovat funkční protein BRCA1 a tím, že daný gen umlčíte, nedosáhnete ničeho. Buňka stále nebude mít funkční BRCA1.

Ale ta "rekonektivní terapie" by mě fakt zajímala. Existuje třeba mutace v genu APC, která způsobuje vrozenou adenomatózu tenkého střeva. Vytváří se v něm velké množství polypů, z nichž se nakonec vyvíjejí zhoubné nádory. Nedá se s tím nic dělat, protože mutovaný APC nutí buňky zůstávat ve stádiu kmenových buněk, které se stále množí a doplňují střevní výstelku. Stačí vám jedna poškozená alela, která produkuje stále aktivní protein APC, a máte velký problém, o kdyby protein produkovaný z druhé alely byl v pořádku. Jakým způsobem byste umlčel pouze jednu alelu, a to právě tu poškozenou?

+1/0
2.7.2017 21:46

V54l19a52d55i78m15í59r 40K45o78l95i25a53n70d72r 2519923845470

Napsal jsem k tomu samostatný článek. Vyjde v sobotu 8.7.17 v 9.00 hod.

0/0
7.7.2017 19:07

M12i40l47a41n 81S26t68e39h96l13í51k 7520519213551

Tak nějak mi z toho vašeho pojednání vychází, že když už má žena v prsu nádor, vyšetření na mamografu ji už o moc víc neublíží, ale naopak pomůže, protože se na nádor přijde v č a s. Zdravé ženě stlačení prsu při vyšetření na mamografu nijak uškodit nemůže. Takže si ty vaše "vyčteninky" laskavě vetkněte za klobouk. Jenom blbnete lidem hlavu. :-/

0/0
2.7.2017 11:32

V91l91a37d89i67m11í82r 49K73o49l40i13a57n68d53r 2469503495810

Je to přesně naopak. Pokud na mamograf nepůjde, nebude nic vědět, imunitní systém nádor rozpustí a bude plnohodnotně žít dál. Pokud nádor bude diagnostikován tak už při jeho skenování a biopsi dojde k narušení "obalu toxinů z rychle se množících buněk" a pokud dojde k jejich úniku, vzniknou metastázy.

Bude následovat chemoterapie, která zničí zdravé buňky a rakovinné se obalí kolagenem. Nádor přežije, ale je uzavřen v jakémsi trezoru, zatím neškodí. Imunitní systém je devastován. Následuje operace, odstranění nádoru, nejčastěji resekce celé prsní žlázy, aby byla jistota, že případné metastázy v okolí se odstraní také. A závěrem je zpravidla prováděna série rdioterapií, aby se zničilo vše, co mohlo zbýt. Porovnejte sám ten rozdíl - stejný nádor jen jiný postup. V prvém případě zdravá, šťastná žena, v druhém s devastovaným imunitním systémem, náchylná k řadě dalších onemocnění, psychická újma ztrátou vlasů, ztráta prsu, velmi nepříjemné zážitky ze samotné léčby, zničení estrogenové výbavy (tedy mino jiné žena ztrácí zájem o sexuální aktivity - přitom sex podporuje zdraví) a dlouhodobé užívání chemických preparátů, kontroly u lékařů. Je to srovnatelné? Pokud by v prvním případě nádor nebyl imunitním systémem zvládnut a začal se zvětšovat, pak existuje řada neinvazivních způsobů léčení.

+1/0
2.7.2017 12:14

J61a98n 17Š77v69a38d20l74e61n37k93a 9364539130

Pokud nádor začne růst, je to hazardování se životem, používat "alternativní" metody. Čím větší je, tím vyšší je riziko metastáz. A potom už může být pozdě.

+1/0
2.7.2017 12:19

V97l78a80d23i12m27í45r 28K90o72l90i51a23n21d69r 2539653105120

Mám opačnou zkušenost. Klientka se dvěma nádory, z nichž ten větší rostl, měla naordinovánu hormonální terapii (Femaru). Ze studie jsem věděl, že průměrné přežití této léčby u 70ti žen bylo 26 měsíců a bylo to vyzvedáváno jako úspěch. Klientka se hormonální léčby vzdala, léčila se rekonektivním léčením, dodržovala velmi přísnou protirakovinnou dietu, a brala injekčně vitamin C. Velký nádor se začal zmenšovat a malý stagnoval. Po 6ti měsících se velký nádor zcela rozpustil a malý stále vzdoroval. Kontroly jsme prováděli pomocí SONO na soukromém pracovišti. Po dalších třech měsících konečně zmizel i ten malý. Obsluha SONO to označila za zázrak. Jenže o zázrak nejde, ale o schopnost imunitního systému, pokud není ničen.

+1/0
2.7.2017 18:54

J68a59n 55Š84v24a67d60l56e35n31k22a 9794239860

Na tomto by mě zajímalo následující:

1) Kde byla provedena diagnóza a kdo doporučil léčbu (také bych prosil poučit - Google femaru nějak nezná, ledaže by to byla maďarská pistole nebo hutní firma z Chocně).

2) Léčila se ta paní pouze u vás, nebo na ní byla aplikována ještě další terapie?

3) Kolik podobných případů jste měl, abyste mohl provést statistické vyhodnocení, takže byste pak mohl s jistotou tvrdit, že nešlo o náhodu?

+1/0
2.7.2017 22:03

V59l89a71d33i47m31í46r 42K18o43l85i27a25n97d15r 2179703925330

Připojuji příbalový leták na Femaru: https://pribalovy-letak.info/femara

Konkrétní případy není vhodné zde rozebírat, byť je to anonymní. V tomto případě již by to mohlo hraničit s reklamou.

0/0
3.7.2017 16:19

J83a53n 51Š93v66a55d50l69e19n96k77a 9924779640

Tomu nerozumím. Nechci po vás vyzrazovat důvěrné informace ani dělat reklamu. U 1) mi postačí, když napíšete, v které nemocnici jí ten nádor diagnostikovali a jakou metodou. To přece není reklama. V nemocnicích běžně diagnostikují nádory. Když mi u 2) sdělíte, že se neléčila u vás, ale byla na ní aplikována další terapie (a jaká), tak přece nevyzrazujete žádné citlivé údaje. Tu paní podle toho nejde nijak dohledat, vámi poskytnuté informace by nebylo možné spojit se žádným jménem. A u 3) po vás chci jenom to, abyste uvedl číslo. Zase nic důvěrného ani reklama.

A pokud máte obavu, aby váš blog nebyl označen za reklamu, tak ji máte oprávněnou, protože celý text blogu lze podle zdejšího Kodexu blogera považovat za skrytou reklamu. Dále už to tedy zhoršit nemůžete.

0/0
3.7.2017 16:48

M24i61c79h80a42l 62Š80t32a27j46n50r37t 4494451582307

Kdyby se to hojilo samo, skoro nikdo rakovinu prsu nema.

0/0
2.7.2017 13:55

A23l51e85n88a 12H54r17d95i15n76o96v60á 9373444391506

Pokud nebudou mamografická vyšetření, chcete říct, že nebude rakovina prsu?????? Jste velmi nebezpečný!

0/0
3.7.2017 10:22

B18ě62l11a 46H34o35r37á40k52o60v35á 1148522389150

Akorát jedná nevědecká poznámka.

Když lidstvo umíralo dřív než mohlo chytnout raka, tak toho zcela logicky muselo být méně!

0/0
2.7.2017 9:49

V15l21a88d82i36m16í88r 61K68o54l83i74a64n64d30r 2949813175100

Není to docela tak pravda. Byly jiné podmínky. Především strava byla chudá, ale, na rozdíl dneška, zdravotně nezávadná. Zelenina a ovoce obsahovaly vitaminy (dnes jen z domácích zahrádek), imunitní systém měl lepší podmínky správně fungovat. Byl ale větší výskyt parazitů jež produkují toxiny, na které organismus reaguje, jak popisuji v článku, tedy běžně produkované rakovinné buňky měly mnoho práce, ale protože byl imunitní systém zdravý a funkční "zkrocení" těchto buněk se mu vymykalo výjimečně.

+1/0
2.7.2017 10:10

B28o85h44u21m94i86l 23M55i45c50h28a12l 3525754715911

"chudá, ale zdravotně nezávadná" - jasně, toxiny z námele a plísní, to bylo tak zdravotně nezávadné, že se na to dalo snadno umřít. Na tohle téma uvádí noticku Kurt W. Ceram (První Američan?), že na jihozápadě USA v 60. letech žili lidi tradičním způsobem v pueblech a vedle nich jejich příbuzní ve městech. Rozdíl v délce života byl 10 let ve prospěch těch městských.

A k autorovi a jeho představě tumoru jako převázaného pytle na odpadky: tumor je nepřevázaný a navíc protržený pytel, ty zblblé buňky se zuřivě množí a za chvíli se rozlézají po těle (metastázy).

+2/0
2.7.2017 11:18

V48l47a61d13i44m29í11r 42K91o50l59i71a74n32d65r 2539963515190

I pokud se týká stravy - není nic černobílé, ale v globále lidé měli zdravější stravu, než my dnes. Jsem příznivcem způsobu stravování propagované Dr. Walkerem, který poslední knížku o stravování napsal ve svých 113 letech. Dnes jej následovat je velmi obtížné.

A pokud se týká přirovnání tumoru k převázanému pytli, velice se mi to líbí a škoda, že to není z mé hlavy, ale lékaře, specialisty na tuto tematiku.

0/0
2.7.2017 11:39



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.