Jak je to s mým podnikáním? Dělám si zde reklamu?

Pan Pinkas, v diskusi k minulému článku, se domnívá, že blog píši kvůli propagaci svého podnikání. Tak tedy jak to je?    

Tento blog má úzkou souvislost s mým posláním. Tím je šířit informace o jedinečnosti lidské bytosti, o tom jakou máme v sobě obrovskou sílu a schopnosti, o tom, že jsme „samoopravitelní“, tedy, že jsme obdařeni schopností se vyléčit sami. Mým posláním je také ukázat lidem, jak to dělat.

Předpokládá to ode mne, abych byl příkladem zcela zdravého člověka. Tedy sám jsem produktem své metodiky. Tak jak je nelogické, aby lékař trpící nadváhou radil pacientovi jak zhubnout, nebo si chodil do kuřárny zakouřit a radil pacientům, že s kouřením mají přestat, tak já nemohu naplnit své poslání, když i ve svých již více jak sedmdesáti letech budu trpět nadváhou, nebudu fyzicky a sportovně zdatný a nedokáži vyřešit své zdravotní problémy, pokud by nějaké nastaly. Samozřejmě k tomu musím mít schopnosti a možnosti, lidem pomoci.a umět to dělat.

Zřídil jsem Poradnu prevence civilizačních chorob a to vyžaduje splnit všechny požadavky legislativy. Tedy oficiálně se to nazývá podnikáním. Zaměřil jsem se na prevenci, jenže klientela se skládá často z lidí, kteří jsou v situaci, když už jim lékaři nedokáží pomoci. A já jim pomáhám zmobilizovat jejich vlastní imunitní systém a tedy vyléčí se sami.

Většinu nemocí lze vyléčit snadněji, než jak to činí naše oficiální zdravotnictví. A mnoho lékařů se to snaží prosadit. Celá desetiletí dokazují na nejvyšších místech, že existují efektivnější metody, navrhují zákazy řady chemických léků i očkování (pokud je lékem vůbec lze nazvat) a tak tito lékaři a léčitelé nekonečně bojují s větrnými mlýny a sami se dostávají do složitých situací. Také o takových lidech tu chci psát. I o účinných způsobech léčby konkrétních onemocnění, které přes odpor farmaceutických loby není možné prosadit – ale to už odeznívá v řadě mých článků.

Já jsem šel na to jinak. Získal jsem podporu europoslance (byl mým školitelem na neurotechnologie), obrátil jsem se na jednu významnou zdravotní pojišťovnu a nabídl zdarma spolupráci. Vytipované pacienty, kteří vykazují nejvyšší náklady na zdravotní péči (především onkologické pacienty) jsem chtěl paralelně s lékaři léčit tak, abych nenarušil jejich postupy (samozřejmě se souhlasem pacienta). Předpokládal jsem velmi vysoké úspory, protože pacienti by přestali být léčeni, ale byli by vyléčeni! Generální ředitel pojišťovny souhlasil a předal to k řešení zdravotnímu odboru. Dostal jsem podmínky za kterých to lze realizovat, ale než k tomu došlo, byl generální ředitel odvolán a akce skončila.

Pochopil jsem, že tudy cesta také nevede. Biliony dolarů farmaceutického průmyslu, které jsou získávány hlavně z chemoterapie, která sama i zabíjí, nelze institucionálně překonat, mají vliv všude.

Ale jde to se zdola!

Pokud se mi podaří zpracovat dokonalou metodiku, jednoduchou a snadno realizovatelnou (což je obtížné)*, tak ti, kteří ji budou využívat, onemocní zcela výjimečně a pokud se to stane, budou si umět poradit. Přestanou konzumovat chemické léky a potraviny poškozující zdraví. Okolí si toho všimne.  A jak mám zkušenost, budou chtít dělat to, co ten, který je již v naprostém pořádku. A lidé si budou informace předávat mezi sebou, bude přibývat zdravých lidí, zdravotní služby bude třeba především na úrazy nebo velmi vážná onemocnění. Postupně se bude snižovat odbyt léků. Nejdříve těch, které nic neléčí, ale představují astronomické náklady zdravotnictví (na vysoký tlak, na cholesterol, chemoterapie…). Předpovědi, že zdravotnictví postupně pohltí většinu veřejných prostředků a povede k zadlužování států u výrobců léčiv, se nenaplní! Nebo jsem opět naivní?

A to, že v poradně pomáhám lidem, sám za podnikání nepovažuji, i když zdarma to není možné dělat. A i kdybych měl tu možnost, tak tomu finanční úřad neuvěří. Přesto jsou mými klienty i lidé ve finanční a zdravotní nouzi a od nich beru symbolický poplatek, nebo pomohu zdarma. Nikoho neodmítám.

Neuměl jsem si dříve představit, že v našem státě je možné, aby dospělá žena žila ze dvou tisíc korun měsíčně - z příspěvku na bydlení a neměla nárok na sociální dávky. Přitom onemocnění jí neumožňuje pracovat. Setkávám se s případy, které bych si ani ve své nejbujnější fantazii neuměl představit!

Proto to nevzdávám a i na tomto blogu ukazuji kdo a co ovládá svět a jak záleží na tom, aby každý v sobě našel tu obrovskou sílu, kterou mu příroda dala. A využíval ji ve prospěch svůj i ostatních lidí. Často přemýšlím, jak generovat prostředky, aby bylo možné pomáhat ve větším rozsahu. Ne ale tak, abych podporoval nadace, které to možná myslí dobře, ale reálně napomáhají farmaceutickému průmyslu generovat další pacienty.

Je mým obrovským přáním, aby lékaři a léčitelé, opravdu znalí přírodních léčebných metod (zvláště energetických, protože naše těla jsou téměř ze  70ti% energetickými poli – máme software, tak jak jej známe i u počítačů) se stali součástí zdravotnického systému. Aby skončila éra potlačování projevů (důsledků) nemocí a začalo i v oficiálním zdravotnictví léčení příčin! Aby skončila éra vytváření tržišť pro zdravotnictví a místo léčení docházelo k vyléčení. A toho lze dosáhnout rovnoprávnou spoluprací všech složek, které dokáží pomoci nastavit lidský organismus tak, aby se vyléčil sám!

O tom je mé podnikání.

P.S. A proč jsem, možná neuměle, zabrousil i do církví?  Protože obrovským způsobem ovlivňují celý náš energetický systém!

)* Současný materiál, který nyní dávám zdarma na svých stránkách ke stažení, jenž je popisný a dává pouze informace, chci nahradit krátkým, jednoduchým a jednoznačným postupem. Zjistil jsem, že dlouhé texty nikdo nečte. Jenže vytvořit takovou kratičkou, koncentrovanou a vlastními zkušenostmi ověřenou příručku, zatím dává pořádně zabrat a nejde mi to tak rychle, jak bych si přál.

Autor: Vladimír Koliandr | úterý 4.4.2017 16:32 | karma článku: 11,80 | přečteno: 213x
  • Další články autora

Vladimír Koliandr

Vrah z vodovodního kohoutku

17.12.2017 v 9:00 | Karma: 21,56

Vladimír Koliandr

Viděl jsem to zítra

3.12.2017 v 9:00 | Karma: 12,52
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 901x
 

V ČEM VIDÍM SVŮJ ÚKOL
NA TÉTO PLANETĚ?

V poslání „nakazit“ každého, s kým přijdu do kontaktu vědomím, že jsme tím nejúžasnějším, co se na této planetě nachází. Že máme v sobě obrovskou sílu udržovat svou materiální i duchovní podstatu naprosto zdravou, výkonnou a  šťastnou. Že pro toho, kdo to o sobě ví a podle toho koná, neexistují nemoci, zdravotní problémy snadno překonává a zaměřuje se na to, co jej duševně i fyzicky obohacuje, činí šťastným a vyzařujícím do svého okolí pozitivní energii – lásku!